לוגו
חזרה למאמרים

איך להכין את שוק למוצר החדש שלך? 

השקה של מוצר חדש והוצאתו לאור היא תהליך מורכב שיש בו לא מעט שלבים. אין מדובר בשום פעולה מובנת מאליה וצריך לבחון לעומק כל פעולה שמתכוונים לבצע הקשורה בכל מישור של המוצר – החל מהאופן שבו הוא ייראה, דרך ערוצי הפרסום ועד לתמחור נכון של המוצר ומענה על צורך או דרישה מצד שוק הלקוחות הפוטנציאליים. 

איך מכינים את שוק מבעוד מועד? 

השלבים הראשוניים כוללים בחינה מעמיקה אודות הצורך במוצר או הפתרון שהוא עשוי להציע למי שיש לו בעיה או אתגר מסוימים. עושים זאת על ידי שאלונים, בדיקה של מוצרים דומים שכבר קיימים בשוק, חשוב לבדוק האם על מוצר זהה או דומה קיים פטנט רשום או שיש זכויות יוצרים. אחרי שהמידע הזה נמצא – אפשר לגבש את ההחלטה בנוגע להמשך השקת המוצר. 

תהליך של מיתוג ושילוט 

מיתוג אינו רק בחירה של שם, סמליל וצבעים. החזות הגרפית של המוצר חשובה מאד וידוע כיום בעולם העסקים שיש חשיבות עצומה לבחירה נכונה באמצעים הגרפיים של המוצר עצמו ושל האריזה או כל אלמנט חזותי שמתלווה. רק אחרי שמחליטים אודות הלוגו והמראה – אפשר לפנות אל מומחה בתחום  פתרונות שילוט לעסקים שיוכל לתת עצות והמלצות בנוגע לשיווק חוצות או למיקום הנכון והמתאים ביותר של אמצעי השילוט. 

גם המיתוג חייב להתבצע על ידי מי שמומחה לתחום זה על מנת להבין איך יהיה הכי נכון לבחור את הלוגו והמיתוג של המוצר עצמו, של השילוט, מודעות הפרסום והשיווק וכמובן כל מקום או מידע שבו יופיעו נתונים של המוצר. כאשר מקדישים מחשבה רבה לנושא זה יהיה קל יותר ללכוד את עינו של הלקוח הפוטנציאלי ולשכנע אותו בכדאיות המוצר ובצורך שלו בו. 

שיווק – לפני, תוך כדי וכל הזמן! 

מאמצי שיווק חייבים להתבצע ללא הפסקה. על פי אופי וסוג המוצר אפשר להחליט האם יהיה נכון יותר לפנות לקהל דרך רשת האינטרנט או שמא יהיה נכון יותר לשווק ולפרסם באמצעי פרסום מוחשיים כמו שלטי פרסומת על גבי לוחות המודעות, חלוקת פליירים בתיבות הדואר, או אפילו ביקורי בית אצל אנשים והצגה פרונטלית של המוצר או השירות. כאשר האלמנטים החזותיים – הלוגו, הסמליל והמותג כולו יהיה כל הזמן מול העיניים של הלקוחות הפוטנציאליים – יהיה להם קל יותר לזכור אותו ולפנות לרכישה כאשר ירגישו צורך. 

שלב של רכישה מבוסס על רכישת אמון והבנה שמדובר במוצר דרוש שיכול לתת מענה לבעיה שקיימת אצל הלקוח. כאשר תחלחל ההבנה אצלו שהוא באמת מחפש פתרון ושמוצר זה עשוי לסייע לו – הוא מיד ייצור קשר, ישלח הודעה כתובה או יגיע אל החנות על מנת לקבל פרטים נוספים ולבצע רכישה. כאשר שלב נוסף של שירות, ווידוא שביעות רצון ובדיקה האם הלקוח מרוצה מתבצע בזמן הנכון – אפשר לרכוש את אמונו של הלקוח. 

סיכום השלבים לפני יציאת המוצר לשוק 

להלן סיכום השלבים שיש לבצע בכובד ראש לפני שהמוצר יוצא לשוק: 

בחינת השוק והצורך במוצר. 

בניית המיתוג והאלמנטים הגרפיים והחזותיים של המוצר. 

בדיקה מעמיקה היכן נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים ואיך יהיה הכי נכון לפרסם עבורם. 

יצירת מסעי פרסום ושיווק על פי הערוצים הדרושים והמתאימים, החלטה על אופן הפרסום ואיך מגיעים עד לתשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי. 

חשוב מאד שהתהליך יהיה מלווה על ידי אנשי מקצוע שמכירים את התחומים האלה ובקיאים בפעולות הדרושות לביצוע. כך אפשר להבטיח את הצלחת התהליך והשקתו המוצלחת והטובה של המוצר בשוק. 

 

שילוט לעסק

פתרונות שילוט לעסקים

2 באוגוסט, 2017

צור קשר

     

     

    בואו נעבוד ביחד!

    השאר את הפרטים ונחזור אלייך בהקדם.

      יד חרוצים 12

      תל אביב

      6770005

      פְּתַח תַּפְרִיט נְגִישׁוּת
      נְגִישׁוּת
      איפוס
      הצהרה
      משוב

      מבוא

      האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

       

      כיצד עובדת ההנגשה באתר?

      באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

       

      מה בתפריט?

      - מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

      - הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

      - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

      - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

      - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

      - התאמת אתר לעיוורי צבעים

      - שינוי הפונט לקריא יותר

      - הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

      - הגדלת התצוגה לכ־200%

      - הדגשת קישורים באתר

      - הדגשת כותרות באתר

      - הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

      - הצהרת נגישות

      - שליחת משוב נגישות

       

      הבהרה

      חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

      משוב נגישות
      שליחה
      המשוב נשלח בהצלחה!
      תודה. אחד מנציגינו ייצור איתך קשר בהקדם האפשרי.
      סמן גדול (שחור)
      סמן גדול (לבן)
      חלונית הגדלה
      הגדלת גופן
      הקטנת גופן
      גופן קריא
      מונוכרום
      ניגודיות כהה
      ניגודיות בהירה
      הדגשת קישורים
      הדגשת כותרות
      תיאור תמונות
      ניווט במקלדת
      ביטול הבהובים
      Powered by EM Studio