חזרה למאמרים

טרנדים בעולם העיצוב

טרנדים חדשים בעולם העיצוב
ענף העיצוב והעיצוב התעשייתי בפרט, מציע מידי שנה טרנדים חדשים בהתאם לצרכים החברתיים, התפתחויות טכנולוגיות ומגמות השולטות בעולם העיצוב בכלל. הטרנדים הללו משפיעים רבות על הבחירות שאנשים עושים בחיי היומיום, החל ברכישת סוג אגרטל מסוים לסלון, דרך סגנון המטבח לבית ועד לקניית רכב.

צבעוניות בכל תחומי העיצוב

עולם העיצוב פונה השנה לעבר צבעוניות עזה, שמחה ואקזוטית, כדוגמת ירוק לימון, ורוד פוקסיה או טורקיז – אותם ממתנים רקעים בגווני אפור. זאת לצד מגמה בולטת של הדפסי משבצות בסגנון רטרו, אך חשוב לציין כי הסגנון הנקי של שחור ולבן ימשיך לבלוט גם השנה בשוק המקומי.

חומרי גלם שולטים בעיצוב תעשייתי

לאחר שנים ארוכות של דעיכה חוזר הפלסטיק לפרוח בעולם העיצוב התעשייתי, ולהשתלב במגוון מוצרי מדף. זאת לצד פריטים רבים העשויים מחומרים טבעיים, בעיקר ארוגים או רקומים, אשר יופיעו על וילונות, ספות ושטיחים. כמו כן, תגבר מגמת השימוש בחומרי גלם מחוספסים וגסים השומרים על חזותם המקורית, כגון אריחי קרמיקה גסים, פינות אוכל מעץ אלון מבוקע, או קירות בגוון בטון.

חידושים בעיצוב בתים

המגמה האקולוגית משפיעה גם על ענף הבנייה בישראל, אשר מפתח בכל עת חומרי בנייה מתקדמים, ידידותיים לסביבה וחסכוניים באנרגיה. הבתים עצמם נוטים לעיצוב בעל חזות כפרית ומשלבים טכנולוגיות של בתים חכמים, כולל מערכות ליצירת אנרגיה סולרית ומגוון פונקציות הנשלטות מאפליקציות במכשיר הסלולארי. בתוך כך, המגמות החדשניות ביותר בעיצוב פנים הבית נוטות לצורות בדיוניות, מעוגלות ואמורפיות, אף שעיצוב הפנים בישראל נוטה לכיוונים יותר אקלקטיים המורכבים ממספר רב ושונה של סגנונות. כמו כן, הקו השולט בריהוט הבית הישראלי יהיה ריהוט מודולארי וורסטילי בסגנון כפרי, תוך שילוב של מאפייני רטרו בריפודים, שטיחים וטפטים עם הדפסי פרחים או צורות גיאומטריות. ואולם, הקו המינימליסטי, הנקי והאורבאני, עדיין ימשיך לשלוט בעיצוב רהיטי הבית .

טרנדים חדשים בעיצוב רכבים

תעשיית הרכב היא השנייה במידת השפעתה על מגמות העיצוב בעולם, לאחר תעשיית האופנה. כיום המגמה השלטת בעיצוב רכבים עומדת בסימן איכות סביבה וחסכון באנרגיה, מה שמתבטא בעיצוב רכבים קטנים, קלי משקל, מעוגלים ואווירודינמיים. לצד מגמה זו, צבעי רכב זרחניים ובולטים של שחור, צהוב וכחול ישלטו בענף בתקופה הקרובה.

אוגוסט 11, 2016

צור קשר

    השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם.

      שטיבל 8

      תל-אביב

      6721034

      פְּתַח תַּפְרִיט נְגִישׁוּת
      נְגִישׁוּת
      איפוס
      הצהרה
      משוב

      מבוא

      האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

       

      כיצד עובדת ההנגשה באתר?

      באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

       

      מה בתפריט?

      - מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

      - הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

      - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

      - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

      - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

      - התאמת אתר לעיוורי צבעים

      - שינוי הפונט לקריא יותר

      - הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

      - הגדלת התצוגה לכ־200%

      - הדגשת קישורים באתר

      - הדגשת כותרות באתר

      - הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

      - הצהרת נגישות

      - שליחת משוב נגישות

       

      הבהרה

      חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

      משוב נגישות
      שליחה
      המשוב נשלח בהצלחה!
      תודה. אחד מנציגינו ייצור איתך קשר בהקדם האפשרי.
      סמן גדול (שחור)
      סמן גדול (לבן)
      חלונית הגדלה
      הגדלת גופן
      הקטנת גופן
      גופן קריא
      מונוכרום
      ניגודיות כהה
      ניגודיות בהירה
      הדגשת קישורים
      הדגשת כותרות
      תיאור תמונות
      ניווט במקלדת
      ביטול הבהובים
      Powered by EM Studio